söndag 2 augusti 2009

Lite i förväg

Nu är det snart dag igen, snart är sommarlovet över och ett nytt år på himpan börjar. Jag och Joy blir treor, vilket inte känns verkligt. Tiden går fort när man har roligt, eller hur är det man brukar säga? Men i alla fall så börjar läsåret får oss treor och även tvåorna den 17 augusti. Det är jätte snart och jag känner mig laddad inför ett nytt år. Och jag hoppas att det kommer några trevliga ettor och nya ansikten till vår lilla skola. Och jag hoppas att dem får det lika bra som vi har haft det under de två år som vi har gått. Så nu har vi endast ett år kvar och sedan väntar den stora världen på oss!

Men nu ska jag fortsätta vila upp mig inför skolstarten.

Klara

1 kommentar:

  1. Hej!

    Ni är välkomna tillbaka - det känns mycket tomt på skolan utan elever nu när personalen samlas till start en vecka före er.

    Hoppas de sista sommarlovsdagarna blir bra - det är ju ert sista sommarlov!

    Blogga på!

    Välkomna nästa vecka!

    Önskar skolchefen Roland

    SvaraRadera