onsdag 31 mars 2010

31 Mars

Jag och Joy har ganska fullt upp nu. Jag med studentgruppen, studentmössorna och såklart pluggandet. Och Joy gör sig redo för sin utlandspraktik som man har möjlighet att åka på om man verkligen vill det. Joy och en till tjej i våran klass ska åka iväg, men mer om det får Joy berätta om själv då jag inte vet mycket om det där.

I morgon är det sista dagen innan påsklovet och det känns som det nyss var sportlov. I morgon ska i alla fall djurparks trean och djurparks tvåan tillsammans åka på en gemensam studieresa till parken zoo, för att se hur det är på någon annan park än kolmårdens djurpark. Jag ska försöka få med mig kameran och ta lite bilder, men kan inte lova något.

Nu ska jag vila upp mig så att jag orkar springa omkring på parken zoo imorgon. Skriver om resan imorgon, eller när jag får tid under lovet.

/ Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar