onsdag 9 december 2009

Onsdag 9 december.

Hej allihop.

Kom på nu att jag aldrig skrev om hur middagen blev. Så jag kan stolt tala om att den blev mycket lyckad! Verkligen kul att vårat projekt gick så bra. Och nu har vi även alla haft fåra projektredovisningar och alla hade verkligen roliga och påhittiga projekt.

Men vad hände annars på skolan då? Jo nu innan lovet har vi väldigt mycket plugg. Men det är ju så det brukar vara innan lov. På fredag är det även lucia och idag var omröstningen av lucian färdig. Varje år väljs en eller två tjejer från varje klass i trean ut och sedan får alla på skolan rösta på vem de tycker ska vara årets lucia.

Jag och Joy måste ju tacka skolan för den fina gåvan vi fick eftersom att vi bloggar. Himla snällt av dem måste jag ta och säga. Känner mig nästan lite dålig för att vi inte har varit så aktiva på bloggen eftersom vi haft så mycket annat för oss. Men vi får väl försöka bättra oss.

/ Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar