onsdag 9 december 2009

Stalker!

Om ni tyckt att H07C har betett sig lite underligt (underligare) på sista tiden så är det för att vi har varit försökskaniner.
Våran klass har nu varit testgrupp för "spelet" stalker som Kristoffer Alexandersson ska ha all cred för att ha infört på våran skola.
Stalker går i korta drag ut på att man får en lapp med ett namn vars ägare man ska hitta, personen går självklart på skolan. När man hittat personen ska man nudda denna med en sked. Den här personen blir då utslagen och måste ge sin lapp till personen som slog den. Det finns också vissa frizoner och övriga regler som måste följas.
Hah, jag är sämst på att förklara men när spelet kommer bli tillgängligt för hela skolan att delta så kommer det finnas bättre förklaring.
Ja, och jag vann då testomgången. Avgörandet var en nervpirrande liten kamp mellan mig och alexander ahlström, som jag gick vinnande ifrån.
Vi höll igång i tre dagar tror jag och jag gillade det (kanske för att jag var bra på det!) hah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar