torsdag 28 maj 2009

Hej!

Sitter i datasalen i skolan och har just haft guidningen som Klara berättade lite snabbt om.
Det var ett gäng politiker som skulle veta lite mer om skolan och dess område, så vi gav oss in i detta utan manus och med skeva förutsättningar.
Lite sura var vi också eftersom lärarnas kommunikation brast, men det ordnade sig tillslut och det är det som räknas..eller hur?
Jag var riktigt sur i förmiddags för att jag sagt ja till den här guidningen men med tanke på att det gick riktigt bra så är jag glad att jag gjorde det. Det är ändå en erfarenhet.

Nej nu ska jag peppa provet i djursjukvård som vi har i eftermiddag som i stora drag handlar om Chock, blödningar, andning och första hjälpen samt kirurgiska instrument.

/ Joy

1 kommentar:

  1. tjejer, lägg upp lite bilder på våran underbara skola. gör bloggen lite mer intressant, presentera skolan med bilder och lite text :)

    SvaraRadera