måndag 18 maj 2009

Så var det måndag igen.

Hej!

Ser att Joy hann före mig med ett blogginlägg, men nu är jag också här. Kände att det var dags för mig att slänga in ett inlägg jag också. Jag kan ju berätta vem jag är, jag är Klara som även jag går i H07C, jag har ett stort djurintresse och det är ju helt klart därför jag hamnade på himpan.



Nu är det inte långt kvar till sommarlovet, vilket blir det sista sommar lovet någonsin för mig.

Vi räknade ut på mentorsträffen att det var endast 15 skoldagar kvar. Det känns som att lovet är både välbehövligt men ändå lite tråkigt. Eftersom att många av mina vänner bor så långt bort då det är riksintag på min linje, Djurvård i sjurpark och tropiskanläggning.



Idag stod Utrotningshotade arter, djursjukvård och svenska på schemat. Utrotningshotade arter är då en tillvalskurs som jag valt att läsa själv, medan de övriga är obligatoriksa ämnen.

1 kommentar:

  1. Roligt att det finns bloggare på Himmelstalund! Lägg gärna ut bilder också!
    Roland Nilsson

    SvaraRadera