fredag 15 maj 2009

Helo fans.

Ja, här sitter jag mitt i natten, ensam hemma och väntar på att jag ska bli lite trött så att jag kan sova..
Hade inget speciellt för mig alls så jag bestämde mig för att ta himmelstalundsbloggens inläggsoskuld, så här sitter jag och skriver utan något som helst att skriva om egentligen.
Jag borde väl berätta lite om mig själv så kan ju dra lite kort.
Johanna Elander, går i H07C vilket är helt klart skönaste klassen på hela himpan! Men pallar inte prata om migsjälv just nu, har lite idetorka. Haha!
Jag har väldigt mycket bilder från kolmården på min laptop (som ledsamt nog har krashat vilket gör att jag inte kommer åt dem för tillfället) som jag hade tänkt posta här i framtiden...
Annars vet jag inte vad jag kommer skriva om..? Något kul ska det väl ändå hända på våran lilla skola som är värt att få ner i ord. Men nu ringer det i tele så ska dra.

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar